Chams of Albania are Turks
Chameria-Tsamouria is the region of Epirus. No one tell you that its name comes from Arabic.
Chameria was another name for the daughter of Suleyman I.
Chameria the daughter of Suleyman I, was also called the moon-eyed (mihrumah or mihrimah), and was his favorite daughter.
Çamëria-Camouria është rajoni i Epirit. Askush nuk ju thotë se emri i saj vjen nga Arabishtja.
Çamëria ishte një emër tjetër për vajzën e Sulejmanit I.
Çamëria, vajza e Sulejmanit I, quhej edhe syhëna (mihrumah ose mihrimah) dhe ishte vajza e tij e preferuar.
To honor his daughter, Suleyman I, built a mosque in the Chrysopolis/Scutari area of Constantinople and gave the mosque her name.
Për të nderuar vajzën e tij, Sulejman I, ndërtoi një xhami në zonën e Krisopolisit/Scutarit së Kostandinopojës dhe i dha xhamisë emrin e saj. Skutari jone e ka marre emrin nga Skutari I Konstandinopojes.
The word Chameria and Mihrimah or “Mihrumah” are related to the Turko Arab worshiping of the Moon.
Suleyman I called his daughter “Mihrimah” and “Chameria”, because these terms are related to the Moon.
Qamar (Arabic)=Moon.
Fjala Çamëri dhe Mihrimah ose “Mihrumah” lidhen me adhurimin Turko-Arab të Hënës.
Sulejmani I e quajti vajzën e tij “Mihrimah” dhe “Çamëri”, sepse këto terma lidhen me Hënën.
Qamar (Arabisht) = Hëna
From QAMAR comes QAMARIYYAH (or Chameria)
Nga fjala Qamar vjen QAMARIYYAH ose Cameria
Chameria married Rustem Pasha (Opukovic) an Ottoman grand Vizier born in Sarajevo.
Çamëria u martua me Rustem Pashën (Opukoviç), një vezir të madh Osman, i lindur në Sarajevo
Rustem Pasha served as governor of Lebanon on the years 1873-1883, before Wassa Pasha (Pashko Vasa).
Rustem Pasha shërbeu si guvernator i Libanit në vitet 1873-1883, përpara Vassa Pashës (Pashko Vasa).
Turks knew each other and they knew the Chams of Epirus.
Ibrahim Manzour a military adviser to Ali Pasha says that Chams were Sunnis.
From Manzour words:
“Cham tribe is composed of very zealous Muslims of the Sunni sect, and a Dervish would risk his life in Tchamari… They bore with the greatest impatience the yoke of Ali-Pacha, who was more careful with them than with the Toskas and the Liapes (leberit)…”
Turqit e njihnin njëri-tjetrin dhe i njihnin çamët e Epirit.
Ibrahim Manzour, këshilltari ushtarak i Ali Pashës, thotë se çamët ishin Sunitë Turq
Nga fjalët e Manzour:
“Fisi çam përbëhet nga myslimanë shumë të zellshëm të sektit sunit, dhe një dervish do të rrezikonte jetën e tij në Çameri… Ata e duruan me padurimin më të madh zgjedhën e Ali-Pashës, i cili ishte më i kujdesshëm me ta sesa me Toskët dhe Liapët (leberit)…”
Manzour says:
“The Albanian language has no letters: the Muslims write in Turkish, and the Christians in Greek…Muslims of the Cham tribe, where many people embrace the career of ulemas (ecclesiastical and judicial). Among the Liapes, there is not a single individual who knows how to read and write”
Manzour thotë:
“Gjuha shqipe nuk ka shkronja: Myslimanët shkruajnë në Turqisht dhe të krishterët në Greqisht… myslimanë të fisit çam, ku shumë njerëz përqafojnë karrierën e ulemave (klerikal dhe gjyqësor). Midis Liapes (leberve) nuk ka asnjë individ të vetëm që di të lexojë dhe të shkruajë”
Cham ulemas wore Turbans says Manzour. Ulemat Came vishinin Turbane thote Manzour.
That is how Ulemas looked like. Ne foton poshte duken Ulemat.
Manzour says:
“It is rare to see an Albanian with a beard; the only ulemas of the Gegues and the Chams, and those who have made the pilgrimage to Mecca, do not shave the chin; but the mustache is of general and indispensable use, as in all the East”
So it is clear from the author that Chams went to Mecca
Manzour thotë:
“Është e rrallë të shohësh një Shqiptar me mjekër; të vetmit ulema të Gegëve dhe Çamëve, dhe ata që kanë bërë pelegrinazh në Mekë, nuk e rruajnë mjekrën; por mustaqet janë të përdorimit të përgjithshëm dhe të domosdoshëm, si në të gjithë Lindjen”
Pra, nga autori është e qartë se Çamët shkuan në Mekë.
According to Manzour: “Albanians believed themselves to be the descendants of the Arab tribes, called Arnaboude, expelled from Arabia at the time of the civil war…”
Sipas Manzour: “Shqiptarët besonin se ishin pasardhës të fiseve Arabe, të quajtura Arnaboude, të dëbuara nga Arabia në kohën e luftës civile…”